Strony

czwartek, 10 maja 2018

Jak wybrać idealne rękawice

Ostatnio natknąłem się na forach dyskusyjnych na wiele pytań związanych z wyborem rękawic treningowych. Zauważyłem jako trener personalny, że młodzi adepci sztuk walki takich jak MMA czy klasycznego boksu ma z tym problem, a moi podopieczni coraz częściej robią sobie krzywdę kupując niewłaściwe rękawice.

Z racji tego, że jestem osobą, która chce zmieniać świat (to chyba dobrze) zacząłem szukać odpowiedniego poradnika w internecie, który oddałby w idealny sposób to co chciałbym przekazać każdemu kto szuka rękawic.

Przejrzałem całe forum odnośnie boksu i nie znajdując odpowiedzi na postawione pytania zacząłem szukać na wszystkiego rodzaju blogach. Czasami poziom merytoryczny był niezbyt ciekawy i stan faktyczny odbiegał znacznie od tego co jest w rzeczywistości.

Po długich poszukiwaniach natknąłem się na blog firmy Bushido. Jest to znana firma, która produkuje na prawdę bardzo dobry sprzęt. Niejednokrotnie sam robiłem u nich zakupy, z których byłem bardzo zadowolony. Okazało się, że ich misją jest nie tylko sprzedaż, ale także chcą edukować swoich klientów odnośnie sztuk walki i wszystkiego co z nimi związane. Właściciel jest mocno zainteresowany tematem sztuk walki i prowadzi też wiele innych projektów edukacyjnych, za które nie bierze ani złotówki.

Bardzo podoba mi się ich podejście do tematu co z miejsca sprawiło, że stali się moją ulubioną marką.

Przesyłam wam link do artykułu, który napisali. Możecie się nim dzielić, wartościowej wiedzy nigdy za mało!

https://bushido-sport.pl/6-najczestszych-bledow-podczas-zakupu-rekawic-bokserskich-blog-pol-1522405997.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz