Strony

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Rękawice bokserskie

Jak wiecie jestem fanem wszelkiego rodzaju promocji i oszczędzania przy zachowaniu bardzo dobrej jakości.

Ostatnio natknąłem się na ciekawego producenta sprzętu do MMA i bokserskiego czyli DBX BUSHIDO. Jest to dynamicznie rozwijająca się marka, która ma bardzo duży wybór asortymentu, który, co według mnie bardzo ważne produkuje sama!
Zapewnia to zachowanie wysokiej jakości i bezproblemową gwarancję.

Tutaj przesyłam Wam link do wszystkich rękawic, które możecie u nich kupić.

https://bushido-sport.pl/pol_m_Asortyment_Rekawice_Rekawice-bokserskie-264.html

Ja kupowałem u nich rękawice bokserskie i rękawice przyrządowe oraz owijki. Od 3 miesięcy używam ich na każdym treningu 4-5 razy w tygodniu i do dzisiaj nie widać na nich śladów zużycia. Nie pękają ani nie puszczają szwy. Mogę polecić ich wyroby z czystym sumieniem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz